Dyrektor marketingu Ubisoft odrzucił sprzedaż Prince of Persia: The Lost Crown na pierwszy rok po wydaniu

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
2 min. czytania

Prince of Persia Metroide: The Lost Crown z Ubisoft Montpellier Studio ostatnio skończyło rok, ale Ubisoft nie mówił o sprzedaży gry przez cały ten czas. Dane dotyczące sukcesu projektu rozjaśniły się w CV wybitnego pracownika firmy.

Przypomnijmy, według Toma Hendersona Insider, na początku Prince of Persia: Zagubiona korona przyciągnęła 300 tysięcy graczy, a zgodnie z wynikami dziewięciu miesięcy sprzedaż wyniosła około 1 miliona egzemplarzy.

Najwyraźniej informacje Hendersona nie były dalekie od prawdy, od pierwszego roku po wydaniu Prince of Persia: The Lost Crown, rozproszyła się na całym świecie w wysokości ponad 1,3 miliona egzemplarzy.

Informacje na ten temat zostały odkryte przez entuzjastę Timur22 w profilu dyrektora marketingu Ubisoft Alexander Guenouunou na stronie internetowej Business Social Network LinkedIn.

Timur222 potwierdził swoje znalezisko ze zrzutem ekranu z CV Guenun, jednak próbując skorzystać z linku do strony prostego użytkownika, prosty użytkownik spotyka się z tym, że profil nie został znaleziony (być może jest po prostu ukryty).

Wcześniej Henderson poinformował, że Ubisoft był niezadowolony z wyników Prince of Persia: The Lost Crown, ponieważ spodziewała się sprzedaży na poziomie najbardziej udanych metroidów. Według plotek potencjalna kontynuacja zarządzania firmy odrzucona.

Prince of Persia: The Lost Crown został wydany 18 stycznia 2024 r. Na PC (Ubisoft Connect, EGS), PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X, S i Nintendo Switch, a 8 sierpnia osiągnęła Steam. Gra uzyskała wysokie stopnie krytyków i użytkowników.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz