Niedawna historia z spóźnioną skargą Sony Interactive Entertainment (SIE) na zaburzenia praw autorskich z nieoficjalną łatką z poparciem 60 klatek/s dla gotyckiej akcji Bloodborne.
Przypomnij sobie, że Modder Lance McDonald, który wydał łatkę 21 lutego 2021 r., Niedawno otrzymał skargę DMCA w imieniu Sie z żądaniem usunięcia linku do łatki, co autor.
Następnie McDonald wyjaśnił, że Sony nie miało roszczeń w ten sposób (nie narusza praw autorskich), ale do użycia Bloodborne, chronionych przez markę na swojej nazwie.
Po McDonald, programista Lilith Walther otrzymał podobną skargę w imieniu Sie, który wydał (bez problemów z posiadacza platformy), Bloodborne – Bloodborne PSX Demect.
Jeden z filmów PSX Bloodborne na YouTube został zablokowany z powodu skargi na naruszenie praw autorskich do egzekwowania Markscan. Jak wyjaśnił McDonald, to właśnie ta firma Order of Sie zablokowała jego mod dla Bloodborne.
Dlaczego Sony nagle zobowiązała się do blokowania projektów fanów w przeddzień 10. rocznicy Bloodborne, historia milczy. McDonald ma nadzieję, że firma po prostu usunie przestrzeń do ogłoszenia oficjalnego remake’u przy wsparciu 60 klatek/s.
Bloodborne został opublikowany w marcu 2015 r. Na PS4. Pomimo 7,4 miliona egzemplarzy i statusu kultowego gra nie otrzymała ani kontynuacji, ani remisera. Jednak twórcy emulatora Shadps4 starają się przekształcić sen w rzeczywistość.