Cyberpunk 2077 otrzymał potężną łatkę 2.0 – pełna lista zmian jest tak obszerna, że ​​nie mieści się nawet na stronie gry

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
4 min. czytania

Zgodnie z obietnicami, 21 września ukazała się zakrojona na szeroką skalę łatka 2.0 do gry RPG akcji Cyberpunk 2077 od CD Projekt RED. Pełna lista zmian okazała się tak obszerna, że ​​nie zmieściła się nawet w publikacji na stronie gry.

Aktualizacja 2.0 jest już dostępna na PC, PS5, Xbox Series X i S. Na konsolach Microsoft trzeba będzie zwolnić 52 GB, na PS5 – 38 GB, a na PC – 33 GB. Łatka nie została wydana na PS4 i Xbox One, ponieważ rozwój tych wersji został zatrzymany po wydaniu 1.6.

Wersja 2.0 wprowadza istotne zmiany w głównych systemach gry, ulepszenia i poprawki błędów. Stare zapisy będą działać, ale dla pełnego doświadczenia CD Projekt RED zaleca rozpoczęcie nowej rozgrywki.

Przed instalacją wersji 2.0 zaleca się usunięcie modów stworzonych przed wydaniem łatki

W szczególności autorzy poprawili i urozmaicili zachowanie policji, dodali bitwy drogowe i nowe animacje, poprawili sztuczną inteligencję wrogów, rozszerzyli możliwości netrunnera i przerobili drzewka umiejętności.

Inne istotne zmiany i innowacje:

Leki i granaty mają teraz ograniczoną liczbę dawek i ładunków, które stopniowo odnawiają się po użyciu; poza walką wytrzymałość nie jest zużywana na przyspieszanie, ślizganie się lub skakanie; Poprawiono balans bitew z głównymi bossami, dodano system penetracji pancerza dla bossów; stare gałęzie rozwoju umiejętności zostały połączone w pięć nowych: „Killer”, „Netrunner”, „Shinobi”, „Solo” i „Inżynier”; implanty stały się głównym źródłem zbroi, a odzież w większości nie wpływa na wydajność i nie posiada miejsc na modyfikacje; implanty można ulepszyć w zrywakach; dodano nowe chipy i rodzaje implantów; stało się możliwe odtworzenie animacji pierwszego użycia broni w dowolnym momencie (na komputerze PC należy przytrzymać B lub dwukrotnie kliknąć Alt); dodano granaty dymne i nowe ruchy wykańczające walkę wręcz; pojawiły się nowe modyfikacje broni (stare zostały przerobione lub usunięte) i zmieniły się zasady ich tworzenia; W świecie gry możesz już znaleźć katanę termiczną; ruch uliczny stał się bardziej realistyczny, poprawiono systemy związane z ruchem pojazdów; Poziom NPC zależy teraz od poziomu gracza, a trudność bitew nie jest determinowana przez obszar Nocnego Miasta; obrażenia broni zależą teraz od jej poziomu, a wartość przedmiotów zależy od poziomu gracza; pojawiły się trzy nowe stacje radiowe („Roar FM”, „Impulse”, „Dark Star”); liczne ulepszenia interfejsu; pojawiła się minigra „Drama traumy”; W Night City pojawiły się nowe sekrety; na PC dodano obsługę NVIDIA DLSS 3.5 z funkcją rekonstrukcji promieni DLSS; zaktualizowano gotowe ustawienia Steam Deck; Na PS5 i Xbox Series X tryb wydajności zmienił docelową rozdzielczość skalowania z dynamicznego 4K na dynamiczne 1800p.

Po wydaniu łatki gracze otrzymają wszystkie rozdane wcześniej punkty umiejętności i będą mogli jednorazowo zwrócić wszystkie punkty statystyk

Aktualizacja 2.0 wprowadza także liczne zmiany w balansie gry oraz naprawia szereg błędów i błędów. Listę głównych zmian w języku rosyjskim można znaleźć na oficjalnej stronie Cyberpunk 2077.

Wraz z wydaniem patcha 2.0 wzrosły wymagania systemowe Cyberpunka 2077 – teraz obecność dysku SSD stała się obowiązkowa. Na urządzeniach, które nie spełniają nowych warunków, CD Projekt RED nie może zagwarantować funkcjonalności gry.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz