Crossover elektryczny Xiaomi Yu7 otrzyma margines do 820 km

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
2 min. czytania

Pierwsze odniesienia do charakterystyki krzyżowania elektrycznego Xiaomi Yu7 w bazie danych chińskich regulatorów zawierały informacje o wymiarach, masie, maksymalnej prędkości i mocy elektrowni, ale nie dały pojęcia o pojemności baterii trakcyjnej i baterii trakcyjnej i kurs. Teraz te luki są eliminowane przez te same źródła.

Przynajmniej zasoby CNEVPOST informuje, że w oficjalnej bazie danych, które odpowiadają dwupoziomowym i pojedynczym silnikom samochody Xiaomi z wersjami dwupoziomowymi i pojedynczej silnika XMA6500LBEVR3. Pierwszy powinien być wyposażony w akumulator przyczepności CATL z trzyksiężycowym składem o pojemności 101,7 kWh, która zapewnia skok w cyklu CLTC od 670 do 760 km. Masa maszyny osiąga 2405 kg, z czego 666 kg występuje na baterii trakcyjnej.

Monoprodiczny crossover zostanie wyposażony w Baterię BYD LFP o pojemności 96,3 kW · h, zadeklarowany zakres przebiegu bez naładowania cyklu CLTC wynosi od 725 do 820 km. Chociaż samochód z napędem dla jednej osi jest ogólnie łatwiejszy (2315 kg) całego napędu koła, jego akumulator waży 719 kg z powodu innych składu chemicznego i niższej gęstości ładunku. W wersji NMC wskaźnik ten osiąga 152,7 W · H/kg, podczas gdy bateria LFP jest zadowolona z 134 W/kg.

Crossover z napędem na koła teoretycznie zużywa 13,38 kWh energii na 100 km biegu, podczas gdy w wersji monotywowej zużycie jest ograniczone do 11,74 kWh na 100 km. Formalnie pozwala nam to zadeklarować prędkość do 820 km w cyklu warunkowym CLTC. Oczywiste jest, że w rzeczywistych warunkach zapasy te będą znacznie mniejsze, szczególnie podczas jazdy z dużą prędkością wzdłuż autostrady i w ujemnych temperaturach otoczenia. Rynek Xiaomi Yu7 oficjalnie weźmie udział w czerwcu lub lipcu tego roku, ale doświadczenie debiutu SU7 pokazuje, że nowość pozostanie w krótkim czasie przez długi czas.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz