Niedawna premiera drużynowej strzelanki Concord od Firewalk Studios (należącej do Sony) przeszła na Steamie niemal bez śladu, zwłaszcza na tle pierwszych sukcesów ledwo potwierdzonego Deadlocka od Valve.
Przypominamy, że Concord wystartował 23 sierpnia (20 sierpnia dla posiadaczy przepustki Advanced Access) na PC i PS5. Nie ma statystyk dla konsoli Sony, ale na PC gra nie jest wcale popularna.
Według SteamDB najlepszym wynikiem Concorda na Steamie od czasu jego premiery pozostaje 697 graczy jednocześnie. Wskaźnik został osiągnięty w dniu premiery, a projekt nie przekroczył go w debiutancki weekend.
Wynik premierowej wersji Concorda okazał się zauważalnie gorszy od lipcowej otwartej bety (2,3 tys. osób) i blednie w porównaniu z sukcesami Deadlock, bohaterskiej strzelanki od Valve, w którą na tym etapie można grać jedynie zaproszenie.
Według SteamDB, w nocy 26 sierpnia w wersji alfa Deadlock zarejestrowało się 89 203 graczy jednocześnie – to 127 razy więcej, niż Concord był w stanie przyciągnąć.
Recenzje gry Concord na Steamie są „ogólnie pozytywne”, ale od czasu premiery jej ocena spadła z 88% do 71%. Gracze chwalą rozgrywkę, grafikę i optymalizację, ale krytykują koszt, projekt postaci i niewielką ilość treści.
Concord oferuje zebranie grupy kosmicznych przestępców, którzy wykonują niebezpieczne misje i rywalizują z innymi oddziałami wolnych strzelców. Aby grać na komputerze PC, wymagane jest konto PSN.