Brak markerów i całkowitej wolności wyboru: autorzy piekła to my, pokazali fragment zadania fabularnego

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
2 min. czytania

Deweloperzy z kanadyjskiego studia Rogue Factor opublikowali film z rozgrywką ich ponurej akcji przygodowej przez trzecią osobę, piekło, my. Premiera miała miejsce w ramach March Nacon Connect 2025.

Wydarzenia piekielne to my, na alternatywę w 1993 r. Na terytorium fikcyjnego stanu Haydia, który doświadcza wojny domowej. Bohater Remy wraca do domu, próbując znaleźć swoich bliskich i poradzić sobie z konsekwencjami katastrofy w kraju wyczerpanym walkami cywilnymi.

Przedstawione wideo jest poświęcone procesowi studiowania lokalizacji: autorzy zauważyli, że w piekle nie ma żadnych zadań charakterystycznych dla współczesnych gier, a do poszukiwania właściwej postaci lub obiektu będziesz musiał polegać na ich umiejętnościach orientacyjnych na ziemi. Nie ma tu też magazynu zadań, więc możliwość prawidłowego interpretacji i pamiętania o uzyskanych wskazówkach z konieczności przyda się.

Ale to czy to zadanie nie będzie musiało przekazać tego czy takiego zadania. Remi ma tablet, w którym zostaną wprowadzone informacje o znakach i lokalizacjach. Dlatego idea wewnętrznej struktury Heydii u gracza będzie koniecznie powstać.

Hell Is Us trafią do sprzedaży 4 września na PC (Steam), PlayStation 5, Xbox Series X i S. Tłumaczenie tekstowe na rosyjskie zostało ogłoszone. Gra jest dostępna dla zamówienia przedsiębiorstw, w tym w segmencie rosyjskim – 2999 rubli na standardową publikację, 3299 rubli dla rozszerzonych (obejmuje dostęp do gry od 1 września).

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz