Bloober Team pokazał najbardziej klimatyczny sposób zagrania w remake Silent Hill 2 oraz filtr graficzny z efektem lat 90-tych

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
1 min. czytania

Deweloperzy z polskiego studia Bloober Team na swoim mikroblogu opisali, jak gracze mogą sprawić, aby nadchodzący remake kultowego horroru psychologicznego Silent Hill 2 był jak najbardziej klimatyczny.

Jak się okazało, użytkownicy Silent Hill 2 (tak nazywa się remake) będą mieli możliwość wyłączenia wszystkich elementów interfejsu. W tym trybie będziesz musiał nawigować, korzystając ze wskazówek wizualnych i dźwiękowych.

W szczególności główny bohater Silent Hill 2, James Sunderland, przyjrzy się obiektom ważnym dla przejścia. Dodatkowo, w zależności od otrzymanych obrażeń, zmieniają się animacje i mimika bohatera.

Ponadto Bloober Team pochwalił się filtrem wizualnym w stylu lat 90. przygotowanym na potrzeby remake’u Silent Hill 2. Studio zademonstrowało swój efekt na krótkim filmie (załączony poniżej).

Według twórców alternatywny tryb graficzny tworzy „oldschoolowe wrażenia” poprzez zwiększenie ziarnistości obrazu, specjalną korekcję kolorów i niektóre regulacje ekranu.

Oprócz filtra w stylu lat 90. i możliwości wyłączenia interfejsu, remake Silent Hill 2 zapewnia grafikę Unreal Engine 5 (wykorzystującą technologię Lumen), mrożący krew w żyłach dźwięk i brak ekranów ładowania.

Silent Hill 2 ukaże się 8 października na PC (Steam) i PS5. W połowie sierpnia dziennikarze gamingowi podzielili się wrażeniami z projektu; jednocześnie udostępniono publicznie 27 minut nowego fragmentu rozgrywki z remake’u.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz