Black Myth: Wukong był główną niespodzianką roku, pokazując niezwykle udaną premierę gry dla jednego gracza, której szczytowa liczba graczy online na platformie Steam wyniosła ponad 2,4 miliona. To drugi wynik w całej historii platformy, więcej niż tylko PUBG: Battlegrounds (3,26 mln). W ciągu pierwszych trzech dni sprzedano 10 milionów egzemplarzy gry. Teraz pojawiły się nowe dane dotyczące powodzenia projektu. Bloomberg udzielił wywiadu szefowi firmy Hero Games, która była partnerem wydawniczym Game Science, autorów Black Myth: Wukong. W ramach komunikatu podano obecną liczbę 18 milionów sprzedanych egzemplarzy.
Wcześniej w Internecie pojawiła się informacja, że analitycy szacowali udział chińskich nabywców na 76%. Na drugim miejscu pod względem liczby nabywców znalazły się Stany Zjednoczone.
Gra jest już dostępna na platformach PC i Sony PlayStation 5. Premiera gry znacząco zwiększyła sprzedaż PlayStation 5 w Chinach. Nie ma jeszcze oficjalnych komentarzy na temat opóźnienia wersji na konsolę Xbox Series. Krążą jednak pogłoski o możliwej umowie z Sony i problemach z optymalizacją platformy Xbox Series.