Avowed pozostanie na Xbox Series X i S bez 60 klatek na sekundę, ponieważ „nie są one aż tak ważne”

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
2 min. czytania

Po Redfall i Starfield na najnowsze konsole Microsoftu bez obsługi 60 klatek na sekundę ukaże się kolejny zakrojony na szeroką skalę ekskluzywny ekosystem Xbox – mowa tu o RPG-u fantasy Avowed od Obsidian Entertainment.

Dyrektor artystyczny firmy Avowed, Matt Hansen, powiedział w wywiadzie dla podcastu Iron Lords, że Avowed to gra dla jednego gracza z widokiem z perspektywy pierwszej osoby, więc 60 klatek na sekundę „nie jest aż tak ważne”.

Według Hansena Obsidian celuje w co najmniej 30 klatek na sekundę na Xbox Series X i S, a twórca uważa, że ​​60 klatek na sekundę jest „mało prawdopodobne” nawet na mocniejszej Xbox Series X.

Obsidian zamienił zwiększoną wydajność na „gęstość wizualną”, „znacznie bogatszą grafikę, uderzenia piorunów i tym podobne” Avowed.

„Zawarliśmy ten kompromis stosunkowo wcześnie [w fazie rozwoju] i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni. Gra działa całkiem płynnie, biorąc pod uwagę gęstość wizualną, co zawsze było naszym celem” – relacjonuje Hansen.

Jednak gracze nadal mają szansę zobaczyć 60 klatek na sekundę w Avowed na Xbox Series X i S. Konsolowe wersje Redfall i Starfield nadal otrzymały opcjonalny tryb wydajności po premierze.

Avowed ukaże się 18 lutego 2025 roku na PC (Steam, Microsoft Store), Xbox Series X i S oraz Game Pass. Obiecują historię w świecie Eory z Pillars of Eternity, konsekwencje podjętych decyzji, niezapomnianych towarzyszy i szeroki wybór broni.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz