Arkane Austin do samego końca pracowało nad aktualizacjami dla Redfall – zamknięcie studia było zaskoczeniem dla pracowników

Redaktor NetMaster
Redaktor NetMaster
2 min. czytania

Nieoczekiwane zamknięcie Arkane Austin (Dishonored, Prey) pozbawiło graczy nadziei na przekształcenie Redfall w dobrą grę, ale studio do ostatniej chwili pracowało nad ulepszeniami swojej nieudanej kooperacyjnej strzelanki z otwartym światem.

Jak podaje IGN, do niedawna pracownicy Arkane Austin pracowali nad aktualizacjami i DLC do Redfall. Najważniejszy majowy patch miał np. dodać do gry obiecany tryb offline.

Ponadto w przygotowaniu była zapowiadana przed premierą Redfall (część edycji Show Your Fangs) heroiczna przepustka sezonowa, która obejmowała dwie nowe postacie. Jego premierę zaplanowano na koniec listopada.

Ta sama Hero Pass w reklamie publikacji „Pokaż kły”

Wsparcie Arkane Austin dla Redfall zostało anulowane wraz z zamknięciem studia. Za niewydany dodatek z nowymi bohaterami Microsoft obiecuje kupującym pewną rekompensatę.

Fakt, że Arkane Austin do samego końca pracowało nad ulepszeniami Redfall, jak podaje IGN, wyraźnie podpowiada: wczorajsza informacja o zamknięciu studia była szokiem dla jego pracowników.

Tryb obsługujący 60 klatek na sekundę pojawił się w wersji Redfall na konsolę Xbox pięć miesięcy po premierze

Redfall ukazało się 2 maja 2023 roku na PC, Xbox Series X i S oraz Game Pass. Gra otrzymała najniższe oceny w historii Arkane Austin – za porażkę wziął na siebie dyrektor generalny Microsoft Gaming, Phil Spencer.

Warto odnotować, że latem ubiegłego roku kierownictwo Microsoft Gaming obiecało, że nie zamknie Arkane Austin w wyniku niepowodzeń Redfall. Zmiana priorytetów Bethesdy sprawiła, że ​​obietnica ta stała się niemożliwa do spełnienia.

Udostępnij ten artykuł
Dodaj komentarz