Należąca do Apple firma Beats zaprezentowała specjalną edycję słuchawek Beats Studio Pro we współpracy ze streetwearową marką Stüssy. Zostanie wydany w limitowanej edycji. Słuchawki wyróżniają się beżowymi nausznikami i czarnym pałąkiem z logo Stüssy. Konstrukcja urządzenia nawiązuje do elektroniki osobistej lat 90-tych. Beats regularnie współpracuje z artystami muzycznymi, sportowcami i markami streetwearowymi.
Słuchawki Beats Studio Pro zostały wprowadzone w lipcu 2023 roku w standardowych kolorach, w tym czarnym, ciemnobrązowym, granatowym i piaskowym. Słuchawki nauszne zapewniają aktywną redukcję szumów, obsługę dźwięku przestrzennego, szybkie parowanie z urządzeniami Apple i Android, ładowanie przez USB Type-C i czas pracy baterii do 40 godzin.
Beats Studio Pro łączy się ze źródłem dźwięku za pomocą technologii bezprzewodowej Bluetooth 5.3, przewodowego połączenia USB typu C lub gniazda słuchawkowego 3,5 mm.
W USA słuchawki będą dostępne na stussy.com w cenie 349,99 dolarów od 15 grudnia. Warto dodać, że zwykłą wersję Beats Studio Pro, różniącą się jedynie designem, można teraz kupić na Amazonie za jedyne 179,95 dolarów.