Amazfit zaprezentował inteligentny pierścień Helio Ring na początku tego roku na targach CES 2024. Urządzenie skierowane jest do aktywnych użytkowników i sportowców, którzy śledzą swoją aktywność fizyczną i cykle regeneracji i działa najlepiej w połączeniu ze smartwatchami Amazfit. Teraz ogłoszono, że nowy produkt trafi do sprzedaży 15 maja i będzie kosztować 300 dolarów w Stanach Zjednoczonych.
Według dostępnych danych kupujący będą mogli kupić Helio Ring osobno lub w zestawie ze smartwatchem Amazfit Cheetah Pro lub Amazfit T-Rex Ultra. W przypadku zakupu razem z zegarkiem koszt pierścionka spadnie do 150 dolarów. Na tym etapie nie wszystkie rozmiary pierścionków będą dostępne, ale w późniejszym czasie producent rozszerzy asortyment. Jakiś czas po rozpoczęciu sprzedaży detalicznej w Stanach Zjednoczonych Helio Ring pojawi się na rynkach innych krajów.
Warto dodać, że w lipcu na rynek wejdzie konkurent Helio Ring w postaci Galaxy Ring od Samsunga. Jest prawdopodobne, że urządzenie południowokoreańskiej firmy zdominuje rynek, przynajmniej do czasu wypuszczenia przez Apple własnego analogu. Jest mało prawdopodobne, aby Galaxy Ring kosztował więcej niż 300 dolarów, a Samsung ma wyraźną przewagę pod względem rozpoznawalności marki i wielkości budżetu marketingowego. Amazfit zapewne próbuje przejąć przynajmniej część rynku, rozpoczynając sprzedaż swojego smart ringu, zanim analog Samsunga stanie się dostępny dla klientów.